loading...
LOVELY
mahboobe بازدید : 348 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (1)

امروز آلبوم جدید محسن یگانه به نام حباب رو که طرفدارنش (مخصوصا خودم )مدت ها بود منتظرش بودند تازه منتشر شده که براتون واسه دانلود می زارم.دانلود بصورت تک آهنگیه و باراست کلیکsave target as می تونید سریعتر و راحت تر دانلود کنید.امیدوارم خوشتون بیاد هر کی دانلود کنه نظر شو نده ایشالا جزغاله شه.

mohsen yeganeh_ hobab

 

 

 

 

 

آهنگ باورم کن

آهنگ نمیشه

تو حتی

یادته

دوستت دارم

نرو

حباب

نمیزارم خسته شی

کی جای من اومده

بخند

تنهایی

توکه میدونی

هوایی شدی

بیت آخر

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مارال در تاریخ 1391/08/11 و 8:54 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بود دستت درد نکنه خیلی راحت تونستم دانلود کنم.مرسی از لطفتشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وب من خوش اومدید. اسم من محبوبه است عاشق همه تون. به سایتهای دیگمم بنامهای www.mahboobe.rozblog.com www.mahboobha.rozblog.com هم سر بزنید باتشکر lovely joon
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما راجع به این سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 746
  • بازدید کلی : 41,076