loading...
LOVELY
mahboobe بازدید : 397 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (1)

امروز چند تا رمان خیلی قشنگ از داستایوفسکی عزیز داستان نویس معروف و مورد علاقه خودم براتون میزارم . امیدوارم خوشتون بیاد، خواهش می کنم لطفا هر کسی این داستان رو می خونه نظرشو بهم بگه.آخه خیلی دوست دارم بدونم شما چه نظری راجع به داستایوفسکی و  داستان هاش دارید.

25

داستان شب های سپید اثر داستایوفسکی

داستان جوان خام اثر داستایوفسکی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وب من خوش اومدید. اسم من محبوبه است عاشق همه تون. به سایتهای دیگمم بنامهای www.mahboobe.rozblog.com www.mahboobha.rozblog.com هم سر بزنید باتشکر lovely joon
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما راجع به این سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 807
  • بازدید کلی : 41,137